Uflaks

God kveld! Hvordan var dagen din idag ? Min var ikke så god idag og jeg føler meg veldig uheldig. Jeg fikk bursdagsgaven min tidligere i år, og det jeg fikk var en sykkel. En sykkel som ikke har fylt 24timer engang! Hvorfor jeg sier dette ? Jo fordi jeg gikk på sykkeltur med gutten min og på vei hjem tilbake så har bakhjulet sprukket! Jeg må gå og kjøpe meg ny hjul imorgen ser det ut som.


Men idag var det ikke bare jeg som fikk bursdag gaven tidlig. Gutten min fikk også en liten sykkel og det ble han veldig glad for. Akkurat nå så bruker han sykkel med støttehjul fordi det er en stund siden han syklet og han er redd å sykle uten støttehjul. Han er liten og lærer veldig fort, og kanskje om 1 uke så kan han lære seg å sykle bare på to hjul. Det er ingen hast. Nå er syklene parkert i garasjen og vi har kommet hjem i tide for det har begynt å regne ute.



No comments