Hva skjer med denne verden ?

Jeg lurer på hva som skjer med denne verden ? Jeg leser avisen hverdag og i går kveld fikk jeg sjokk igjen. Jeg blir rett å slett i dårlig humør og hjertet mitt gjør veldig vondt. Tårene kommer alltid når jeg ser hvor mange uskyldige mennesker dør, og ikke minst barn! I går kveld i Nice Frankrike kjørte en hvit lastebil over barn og voksne som feiret nasjonal dagen. 84 mennesker døde og 20 av dem var barn.

Jeg er redd, redd for hva vi kan forvente i framtiden. Det er mange som tør å skrive mye mer, og å si sine meninger og noen som ikke skriver mye eller sier så mye. Fremmed hatet vokser for hver terrorhandling som skjer. Vi blir alle redde og vi blir skeptiske! Det igjen går utover uskyldige mennesker som ikke har noe med dette å gjøre! Men frykten vår blir så stor! Kan vi bevege oss i fritt i trygghet? Må vi hele tiden tenke at det kan være en fare her ?

I dag er mange mennesker i sorg i Nice, Foreldre har mistet sine uerstattelige barn, barn har mistet foreldre, gode venner og kjærester er revet brutalt bort! Mine tanker går til alle dem! RIP ❤️ Jeg lurer på når alt dette kommer til å slutte ? Når skal det være fred igjen ? I kveld er det Tyrkia som har problemer. Militæret har tatt over makten, flyplassene er stengt, Facebook, Twitter og Youtube er stengt og kamphelikoptre angriper bakke mål i Ankara.

No comments