Om bloggen

En kreativ mor som elsker å bruke tiden på nye DIY prosjekter, kreative småting og Fotografering. Her hjemme har vi begynt å perle mye, og jeg liker å oppgradere barnets rom hele tiden. Her kommer jeg til å dele med dere det vi holder på i helgene når vi har mye tid sammen. Jeg kommer også til å dele bilder jeg har tatt med kameraet mitt Canon 550d.



Jeg er samboer med Irinel og sammen har vi Gabriel fra 2010 og bor i en fin leilighet i Fredrikstad. Før Fredrikstad bodde vi i en liten by som het Haugesund og der vokste jeg opp siden 2001 da jeg kom med min mor til Norge.

Hvis du også liker mat og kaker så følg med! Jeg har noen enkle matoppskrifter til dere som vil prøve seg på noe godt!

Du er velkommen til å stille spørsmål både her på bloggen eller på min Facebook Gruppe Side.

Jeg håper du blir inspirert til å følge bloggen min ❤️

No comments